FAQ

Over het huren van een auto bij Adrem

Heb je een vraag? Die hebben we misschien al beantwoord! Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen of zoek je vraag op met onderstaande zoekbalk. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Adrem-abonnementen-home

Meest gestelde vragen

Als je bij Adrem een auto huurt, vragen wij om twee legitimatiebewijzen. Een rijbewijs is er daar 1 van. Het tweede mag een paspoort zijn of een Europese identiteitskaart. Verder hebben wij een adreslegitimatie nodig: een recente loonstrook, een bankafschrift of een telefoonrekening (maximaal 4 weken oud).

Als je bij Adrem een auto huurt, vragen wij bij het ophalen een borg. De borg is minimaal € 250. Bij alle voertuigen kan de borg met PIN of met creditcard betaald worden.

Bij de bevestiging van je reservering krijg je te horen hoe hoog de borg voor je auto en huurperiode is.

Bij het inleveren van de auto wordt de betaalde borg met de huur verrekend. Meestal krijg je dus geld terug.

  • Heb je de borg met PIN betaald krijg je de borg per bank retour.
  • Als je de borg met een creditcard betaalde, kun je de huur met de creditcard betalen, of per PIN.
  • Het terugstorten van de borg naar je bankrekening gebeurt binnen 3 werkdagen.

Ja, dat kan zeker. Je kunt de auto in de straat parkeren (houd wel rekening met inritten en omwonenden!) en de sleutel in de daarvoor bestemde beveiligde sleutelbox deponeren. De volgende ochtend wordt de auto door ons gecontroleerd. Wij benadrukken dat je tot dat moment verantwoordelijk bent!

Iedereen met een geldig rijbewijs mag de door jou gehuurde auto besturen. Daarvoor vragen wij geen bijdrage. Wel vragen we je een kopie van de rijbewijzen van de andere chauffeurs vooraf aan ons door te geven. Als wij niet van alle bestuurders een kopie hebben, is de huurauto niet altijd verzekerd! Houd er rekening mee dat de auto onder jouw verantwoordelijkheid gehuurd is. Voor overtredingen en dergelijke blijf je als eerste bestuurder aansprakelijk.