5 manieren om onze medewerkers te ergeren

Frits Pieper
10 dec 2018

Onze medewerkers doen hun werk met veel plezier. Ze zijn servicegericht en krijgen een ‘kick’ van mensen helpen. Toch ergert zelfs de meest klantvriendelijke medewerker zich wel eens ergens aan. Waaraan dan? Nou, hieraan.

1. ‘Mijn rijbewijs ligt thuis’

‘Ik heb mijn rijbewijs thuis laten liggen. Kan ik toch een auto huren?’ Je wilt niet weten hoe vaak onze medewerkers geconfronteerd worden met deze vraag. We geloven best dat je een geldig rijbewijs hebt. Maar we zullen het toch écht moeten zien voor we je een huurauto meegeven. Ook van onze verzekering.

2. ‘Borg? Hoezo, vertrouwen jullie me niet?’

Onze medewerkers voeren soms oeverloze discussies met klanten over het betalen van de borg. We hebben je rijbewijs en tweede legitimatiebewijs toch al gezien? En je sluit toch al een verplichte autoverzekering af? Helaas kom je niet onder de borg uit. Bij het terugbrengen van de auto, krijg je die weer netjes terug.

3. ‘Kan ik een gratis upgrade krijgen?’

Als de auto of de bus die je wilt huren niet beschikbaar is, kun je een gratis upgrade krijgen. Sommige klanten denken echter bij voorbaat al recht te hebben op een upgrade. Mogelijk omdat ze in het verleden al eens kosteloos een upgrade hebben gehad. Maar helaas. Als je een kleine auto hebt gereserveerd, en je Ford Fiesta staat al op je te wachten, dan kunnen we je niet bij het ophalen opeens een Ford Focus meegeven.

4. ‘Ik hoef geen verzekering!’

Sommige bestuurders zijn zo verzekerd van hun eigen rijkwaliteiten dat ze geen autoverzekering nodig denken te hebben. Of ze willen gewoonweg geen verzekering vanwege de kosten. Het afsluiten van een autoverzekering is echter een voorwaarde om een auto te kunnen huren. Zo ben je verzekerd voor schade aan anderen en eigen schade door een aanrijding. Een geruststellend idee, toch?

5. ‘Ik wist niet dat ik moest tanken’

Ons ‘vol-vol’-brandstofbeleid laat aan duidelijkheid weinig te wensen over. Je krijgt een auto volgetankt mee, en we verwachten ‘m ook weer volgetankt terug. Dat tankbeleid communiceren we ook duidelijk. Dus als iemand een auto terugbrengt met de vraag ‘Tank jij effe?’, dan fronsen we toch even onze wenkbrauwen.


Nu mag jij. Wat zijn jouw grootste irritaties bij het huren van een auto? Met een auto huren in de regio Heerlen bij Adrem zul je geen irritaties hebben! 

1 reactie

  1. Aleid op 11 december 2018 om 19:28

    Leuk artikel, Frits! Kan mij die ergernissen zo goed voorstellen!

Laat een reactie achter





Related Posts

kosten elektrisch laden

Wat zijn de kosten van elektrisch laden?

Er worden steeds meer elektrische en hybride auto’s gereden, waardoor er steeds meer behoefte is aan oplaadmogelijkheden. Je elektrische auto…

Lees meer »

auto huren voor een maand

Een auto huren voor een maand? Ontdek de mogelijkheden!

Een auto huren voor een maand kan een ideale oplossing zijn, wanneer je tijdelijk flexibel vervoer nodig hebt, zonder vast…

Lees meer »

gratis parkeren in Venlo

Waar kun je gratis parkeren in Venlo?

Je hebt besloten om in het weekend een auto te huren in Venlo, waarmee je dan ook de binnenstad gaat bezoeken….

Lees meer »